Friday, May 25, 2012

Urari de 8 martie : Inimioara

La capat de iarna,geroasa, tarzie,
Ca intr-o carte frumoasa, de poezie,,
Albi si gingasi ghiocei, imaculati,
De gerul taios al iernii, sarutati,
Pretutindeni: pe camp,prin paduri si livezi,
Corole luminoase, cu capetele verzi,
Vin sa-ti vesteasca, maicuta mea draga :
ESTI FIINTA CEA MAI IUBITA DIN LUMEA INTREAGA!

Este usor sa spunem cuvinte, dar este greu sa le alegem atunci cand este vorba de cea mai iubita persoana - MAMA! Nimic nu ma face mai fericita decat zambetul tau, sfatul primit de fiecare data cand ma lovesc de greutatile vietii, decat mama care ma mangaie si-mi sterge lacrimile de tristete, decat ochii in care pot vedea singura iubire neconditionata. Nimic nu ma face mai fericita decat ideea ca am o mama ca tine! Am un singur motiv sa-i multumesc vietii si acela esti TU! Nu exista cuvinte pentru a-ti explica cat de mult indemni pentru mine! Te iubesc!

draga mama, azi de ziua ta vreau sa iti spun ceva: iti multumesc pt grijile avute noptile pierdute si iti mai spun ceva te iubesc cu toata inimioara mea

No comments:

Post a Comment