Friday, May 25, 2012

Urari de 8 martie : Zambet

Nasa-zambet si lumina
Nasa-lacrima si dor
Tu esti ziua mea senina
Ingerul meu pazitor.

Pentru dragostea ta mare
Vreau acum sa-ti multumesc
Sa-ti aduc in dar o floare
Si sa-ti spun ca te iubesc.

Sa traiesti ani multi!Viata
Zi fara de nori sa-ti fie
Si sa-ti vad privindu-ti fata
Dragoste si bucurie!
Te pupa dulce Lacramioara si Andreea


I-ti doresc tot binele din lume sa ai parte numai de fericire si realizariin viata ..Iubirea nu-ti va lipsi niciodata vei fi iubita zi de zi,noapte de noapte clipa de clipa atat ca eu voi fii in aceasta lume..Te iubesc mai mult ca orce si iti spun din suflet un sincer La Multi Ani..


Azi, din gradina sufletului, eu am adunat,
Tot ce-i mai frumos, mai bun si mai curat,
Sa iti trimit de ziua ta, maicuta draga
Si sa-ti soptesc, ca te-oi iubi o viata-ntreaga.


Citeste mai mult pe: http://felicitari.acasa.ro/mesaje~8-Martie#ixzz1vsETZPct

No comments:

Post a Comment